VERKOOPVOORWAARDEN
Reservering van accommodatie of toeristische locaties door particulieren
Contactgegevens van de serviceprovider:
• Camping Sites et Paysages LE VENTOULOU - Nathalie GARENI en Frédéric HOBBE, SAS HIRUENA - SIRET N °: 791890551 00017
• 208 route de Mayrinhac - 46500 THEGRA - FRANKRIJK,
• Telefoon: +33 5 65 33 67 01 - E-mail: contact@leventoulou.com - Website: www.camping-leventoulou.com
DEFINITIES:
BESTELLING of RESERVERING of VERHUUR: Aankoop van diensten.
DIENSTEN: seizoensverhuur van accommodatie of kale staanplaatsen toerisme.
ACCOMMODATIE: Tent, caravan, mobiel vrijetijdsresidentie en lichte vrijetijdsaccommodatie.
ARTIKEL 1 - TOEPASSINGSGEBIED
Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn zonder beperking of voorbehoud van toepassing op elke verhuur van accommodatie of kale staanplaatsen op de camping Sites et Paysages LE VENTOULOU, beheerd door Nathalie GARENI en Frédéric HOBBE ('de Dienstverlener'), aan niet-professionele klanten (“de klanten” of “de klant”), op haar website www.camping-leventoulou.com of per telefoon, post of elektronische post (e-mails), of op een plaats waar de serviceprovider de diensten op de markt brengt. Ze zijn niet van toepassing op verhuur van locaties die bedoeld zijn voor het huisvesten van stacaravans (stacaravans) die het voorwerp uitmaken van een vrijetijdscontract.
De belangrijkste kenmerken van de Diensten worden gepresenteerd op de website www.camping-leventoulou.com of in schriftelijke vorm - op papier of elektronisch - in het geval van een reservering op een andere manier dan met een afstandsbediening.
De klant moet deze lezen voordat hij een bestelling plaatst. De keuze en aankoop van een dienst is de exclusieve verantwoordelijkheid van de klant.
Deze Algemene Verkoopvoorwaarden zijn van toepassing met uitsluiting van alle andere voorwaarden van de Dienstverlener, en in het bijzonder die welke van toepassing zijn op andere marketingkanalen voor de Diensten.
Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn op elk moment toegankelijk op de website en prevaleren, indien van toepassing, boven elke andere versie of elk ander contractueel document. De versie die van toepassing is op de Klant is de versie die van kracht is op de website of die door de Dienstverlener is meegedeeld op de datum waarop de Klant de Bestelling plaatst.
Tenzij anders bewezen, vormen de gegevens die zijn vastgelegd in het IT-systeem van de Dienstverlener het bewijs van alle transacties die met de Klant zijn afgesloten.
Onder de voorwaarden bepaald door de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Europese gegevensbeschermingsregelgeving, heeft de Klant te allen tijde recht op toegang, rectificatie en verzet indien de verwerking niet essentieel is voor de uitvoering van de bestelling en ook het verblijf. als hun gevolgen voor al zijn persoonlijke gegevens door te schrijven, per post te schrijven en zijn identiteit te rechtvaardigen, aan:
Campings en landschappen LE VENTOULOU - Lieu-dit Le Ventoulou - 46500 Thégra
De Klant verklaart kennis te hebben genomen van deze Algemene Verkoopvoorwaarden en ze te hebben aanvaard door ofwel het daarvoor bestemde vakje aan te vinken alvorens de online bestelprocedure te implementeren, alsook de algemene gebruiksvoorwaarden van de website www .camping-leventoulou.com , of, in het geval van een reservering buiten internet, op een andere geschikte manier.
ARTIKEL 2 - RESERVERINGEN
De klant selecteert op de site of verstrekt informatie over elk document dat door de dienstverlener wordt verzonden, de diensten die hij wenst te bestellen.
Na ontvangst door de Dienstverlener van een bestelling (locatie of verhuur), wordt de bevestiging per e-mail of per post naar de Klant gestuurd zodra de aanbetaling effectief is.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de juistheid van de bestelling te verifiëren en eventuele fouten onmiddellijk aan de serviceprovider te melden. De Bestelling wordt pas als definitief beschouwd nadat de Klant een bevestiging heeft gestuurd van de aanvaarding van de Bestelling door de Dienstverlener, per e-mail of per post, of door het contract te ondertekenen in het geval van een reservering rechtstreeks op de locatie waar de Aanbieder de Diensten op de markt brengt.
Elke bestelling die op de website www.camping-leventoulou.com wordt geplaatst, vormt de totstandkoming van een contract op afstand tussen de klant en de dienstverlener.
Alle Orders zijn nominatief en kunnen in geen geval worden overgedragen.
ARTIKEL 3 - PRIJZEN
De Diensten die door de Dienstverlener worden aangeboden, worden geleverd tegen de tarieven die van kracht zijn op de website www.camping-leventoulou.com, of op enig informatiemedium van de Dienstverlener, wanneer de Klant de bestelling plaatst. De prijzen zijn uitgedrukt in euro's, HT en TTC.
De prijzen houden rekening met eventuele kortingen die door de Dienstverlener op de website www.camping-leventoulou.com of op enig informatie- of communicatiemedium kunnen worden toegekend.
Deze prijzen zijn vast en kunnen tijdens de geldigheidsduur, zoals aangegeven op de website www.camping-leventoulou, niet worden herzien.com, in de e-mail of in het schriftelijke voorstel dat aan de Klant wordt gestuurd. Na deze geldigheidsduur vervalt het aanbod en is de Dienstverlener niet langer gebonden aan de prijzen.
Ze omvatten niet de verwerkings- en beheerskosten, die bovendien gefactureerd worden, onder de voorwaarden aangegeven op de website www.camping-leventoulou.com of in de informatie (brief, e-mail, enz.) Die vooraf aan de Klant werd meegedeeld., En berekend voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling.
De van de Klant gevraagde betaling komt overeen met het totale aankoopbedrag, inclusief deze kosten.
Een factuur wordt opgesteld door de verkoper en ten laatste bij de betaling van het saldo van de prijs aan de klant overhandigd.
3.1. TOERISTENBELASTING
De toeristenbelasting, geïnd namens de gemeente / gemeente van gemeenten, is niet bij de tarieven inbegrepen. Het bedrag wordt bepaald per persoon en per dag en is variabel naargelang de bestemmingen. Het moet worden betaald bij het betalen voor de Service en wordt afzonderlijk op de factuur vermeld.
ARTIKEL 4 - BETALINGSVOORWAARDEN
4.1. VOORUITBETALING
Vooruitbetaalde bedragen zijn aanbetalingen. Ze vormen een vergoeding op de totale prijs die de klant verschuldigd is.
Een aanbetaling gelijk aan 25% van de totale prijs van de levering van de bestelde Diensten is vereist bij het plaatsen van de bestelling door de Klant. Het moet worden betaald na ontvangst van de definitieve huurovereenkomst en bij de terug te sturen kopie worden gevoegd. Het wordt in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.
Het kan niet worden terugbetaald door de serviceprovider vanwege annulering door de klant.
Het saldo van het verblijf moet volledig worden betaald:
• Accommodatie: 31 dagen voor de aankomstdatum (op straffe van annulering van deze huur)
• Locatie: op de dag van aankomst.
4.2. BETALINGEN
Betalingen door de Klant worden pas als definitief beschouwd na daadwerkelijke ontvangst van de verschuldigde bedragen door de Dienstverlener.
In geval van laattijdige betaling en betaling van door de Klant verschuldigde bedragen na de hierboven vermelde termijn, of na de betalingsdatum vermeld op de factuur die naar deze laatste is gestuurd, worden boetes voor te late betaling berekend tegen een tarief van 10% van het bedrag inclusief belasting van de prijs van de levering van de Diensten zal automatisch en automatisch van de Dienstverlener worden verkregen, zonder enige formaliteit of voorafgaande kennisgeving.
Laattijdige betaling zal resulteren in de onmiddellijke betaling van alle door de Klant verschuldigde bedragen, onverminderd enige andere actie die de Dienstverlener in dit verband zou kunnen instellen tegen de Klant.
4.3. NIET-NALEVING VAN BETALINGSVOORWAARDEN
Bovendien behoudt de Dienstverlener zich het recht voor om in geval van niet-naleving van de hierboven vermelde betalingsvoorwaarden, de levering van de door de Klant bestelde Diensten op te schorten of te annuleren en / of de uitvoering van zijn verplichtingen op te schorten. aanmaning bleef zonder effect.
4.4. Betaling in 4x per bankkaart met onze partner Floa.
Onze financiële partner Floa biedt betaaloplossingen voor uw aankopen van goederen en/of diensten, in 4 termijnen per bankkaart. Deze betaaloplossingen zijn voorbehouden aan particulieren (ouder dan 18 jaar) die in Frankrijk wonen en in het bezit zijn van een bankkaart van Visa of MasterCard met een geldigheidsdatum die overeenkomt met de duur van de terugbetaling. Floa, RCS Bordeaux 434 130 423, waarvan de maatschappelijke zetel is gevestigd Immeuble G7 - 71 Rue Lucien Faure in Bordeaux (33300) staat onder toezicht van de Autorité de Contrôle Prudentiel et de Résolution (ACPR) 4 Place de Budapest, CS 92459, 75436 PARIS CEDEX 09 en is ingeschreven bij de ORIAS onder nummer 07 028 160 (www.orias.fr).
Floa behoudt zich het recht voor om uw financieringsaanvraag te accepteren of te weigeren; u heeft het wettelijke recht om deze binnen 14 dagen in te trekken. Klik hier voor meer informatie.
Wij vestigen uw aandacht op het feit dat als u vraagt om uw bestelling van goederen en/of diensten te betalen door middel van deze betaaloplossingen, uw persoonlijke gegevens worden doorgegeven aan Floa voor het bestuderen van uw financieringsaanvraag, het beheer van uw kredietcontract en, indien van toepassing, voor incassodoeleinden. Voor meer informatie: https://www.floabank.fr/politique-confidentialite.
ARTIKEL 5 - VERLENING VAN DIENSTEN
5.1. VERLENING EN GEBRUIK VAN DIENSTEN
De accommodatie mag op de dag van aankomst vanaf 15.00 uur worden bewoond en moet op de dag van vertrek om 9:30 uur worden verlaten.
De staanplaats mag op de dag van aankomst vanaf 15.00 uur bezet zijn en moet op de dag van vertrek voor 12.00 uur verlaten zijn.
Het saldo van het verblijf moet volledig worden betaald:
• Accommodatie: 31 dagen voor de aankomstdatum (op straffe van annulering van deze huur)
• Locatie: op de dag van aankomst.
De woonruimte wordt voor een bepaald aantal bewoners te huur aangeboden en mag in geen geval door een groter aantal personen worden bewoond.
De staanplaatsen zijn ontworpen voor 6 personen en kunnen in geen geval worden bezet door een groter aantal personen.
Accommodatie en staanplaatsen worden in dezelfde staat achtergelaten als bij aflevering. Anders moet de huurder een forfaitair bedrag van € 60 / € 90 / € 120 /€ 160 (afhankelijk van de huurprijs) betalen voor het schoonmaken. Elke verslechtering van de accommodatie of de toebehoren leidt tot onmiddellijke herstelling op kosten van de huurder. De inventarisverklaring aan het einde van de verhuur moet strikt identiek zijn aan die van de aanvang van de verhuur.
5.2. VEILIGHEIDSBORG
Voor de verhuur van accommodaties (stacaravans, Premium parcelen met individueel privé sanitair en Premium Pack Cozy parcelen) wordt van de Klant een borg gevraagd van €200 voor de accommodatie en €60/€90/€120/€160 (afhankelijk van de accommodatie) voor netheid via onze vertrouwde partner Swikly (waarvan je de link per e-mail ontvangt). De borg wordt binnen zeven dagen na het einde van de huurperiode aan de Klant terugbetaald, na aftrek van eventuele kosten voor het herstellen van de accommodatie.
Deze aanbetaling vormt geen aansprakelijkheidslimiet.
ARTIKEL 6 - VERTRAGING, ONDERBREKING OF ANNULERING VAN VERBLIJF DOOR DE KLANT
Er wordt geen korting verleend in geval van een vertraagde aankomst, een vervroegd vertrek of een wijziging van het aantal personen (hetzij voor het gehele of een deel van het geplande verblijf).
6.1. WIJZIGING
Bij een wijziging van de data of het aantal personen zal de Dienstverlener zich inspannen om zoveel mogelijk verzoeken tot wijziging vandatum binnen de grenzen van beschikbaarheid, onverminderd eventuele bijkomende kosten; In alle gevallen is dit een eenvoudige middelenverbintenis, de Dienstverlener kan de beschikbaarheid van een staanplaats of accommodatie, of van een andere datum niet garanderen; In deze gevallen kan een meerprijs gevraagd worden.
Elk verzoek om de verblijfsduur te verkorten, wordt door de Dienstverlener beschouwd als een gedeeltelijke annulering, waarvan de gevolgen worden beheerst door artikel 6.3.
6.2. ONDERBREKING
Een voortijdig vertrek kan geen aanleiding geven tot enige terugbetaling door de Dienstverlener.
6.3. ANNULERING
In geval van annulering van de Reservering door de Klant na aanvaarding door de Dienstverlener ten minste 31 dagen voor de geplande datum van de gereserveerde Huur, om welke reden dan ook behalve overmacht, wordt de aanbetaling betaald bij de Reservering, zoals gedefinieerd in artikel 4 - BETALINGSVOORWAARDEN van deze Algemene Verkoopvoorwaarden worden automatisch door de Dienstverlener verworven als compensatie, en kunnen geen aanleiding geven tot enige terugbetaling.
In alle gevallen van annulering blijven de verwerkings- en beheerkosten (artikel 3) bij de Dienstverlener.
6.4. ANNULERING IN GEVAL VAN PANDEMIC
6.4.1. In geval van volledige of gedeeltelijke sluiting van het etablissement tijdens de data van het gereserveerde verblijf (die wordt gelijkgesteld met een maatregel van volledig of gedeeltelijk onthaalverbod voor het publiek, voor zover de Klant rechtstreeks betrokken is bij de toepassing van deze maatregel) beslist door de openbare autoriteiten, en die niet aan de Dienstverlener kan worden toegerekend, zullen de door de Klant vooruitbetaalde bedragen voor de reservering van het verblijf binnen een termijn van maximaal 90 dagen worden terugbetaald
De Dienstverlener kan echter niet aansprakelijk worden gesteld voor aanvullende schadevergoeding buiten deze terugbetaling van de reeds betaalde bedragen voor de reservering van het verblijf.
6.4.2. Niettegenstaande de bepalingen van artikel 6.3 ANNULERING, elke annulering van het verblijf naar behoren gerechtvaardigd door het feit dat de Klant zou worden getroffen door COVID 19 (infectie) of een andere infectie die wordt beschouwd als onderdeel van een pandemie, of zou worden geïdentificeerd als een contactgeval, en dat deze situatie zijn deelname aan het verblijf op de geplande data in twijfel zou trekken
Zal resulteren in de uitgifte van een creditnota die 18 maanden geldig is, terugbetaalbaar aan het einde van de geldigheidsperiode.
Eventuele verwerkings- en beheerkosten zoals voorzien in de algemene voorwaarden blijven bij de Dienstverlener. In alle gevallen moet de klant de gebeurtenis dwingend rechtvaardigen, waardoor hij in aanmerking komt voor dit recht op annulering.
6.4.3. In afwijking van het bepaalde in artikel 6.3 ANNULERING, in het geval dat de Klant genoodzaakt is het hele verblijf te annuleren vanwege overheidsmaatregelen die de deelnemers niet toelaten om zich te verplaatsen (algemene of lokale opsluiting, reisverbod, sluitingsgrenzen), ook al is de camping in staat is om aan zijn verplichting te voldoen en klanten van dienst te zijn, zal de dienstverlener een krediet verstrekken dat overeenkomt met de door de klant betaalde bedragen, verminderd met de verwerkings- en beheerkosten (artikel 3) die bij de dienstverlener blijven. Dit tegoed is 18 maanden geldig; het wordt terugbetaald aan het einde van de geldigheidsperiode.
6.4.4 - In het geval dat de Klant een specifieke verzekering afsluit die de risico's vermeld in artikel 6.4.2 of in artikel 6.4.3 dekt, wordt de door de Klant ontvangen verzekeringsvergoeding in mindering gebracht. Het bedrag van het krediet, bedoeld in Artikelen 6.4.2 of 6.4.3.
ARTIKEL 7 - VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT
7.1. BURGERLIJKE AANSPRAKELIJKHEIDSVERZEKERING
De klant die op een terrein of in een accommodatie wordt ondergebracht, moet burgerlijk aansprakelijk zijn. Voor aanvang van de dienst kan bij de klant een verzekeringsbewijs worden aangevraagd.
7.2. DIEREN
Huisdieren worden geaccepteerd, onder verantwoordelijkheid van hun eigenaren.
Ze worden geaccepteerd met behulp van de pakketten die verkrijgbaar zijn bij de serviceprovider en ter plaatse moeten worden betaald.
Het is verboden om je hond alleen achter te laten in de accommodatie of op het veld.
7.3. INTERNE REGELINGEN
Een huishoudelijk reglement hangt bij de ingang van het etablissement en bij de receptie. De Klant is verplicht hiervan kennis te nemen en deze te respecteren. Het is op aanvraag verkrijgbaar.
ARTIKEL 8 - VERPLICHTINGEN VAN DE DIENSTVERLENER - GARANTIE
De Dienstverlener garandeert de Klant, in overeenstemming met de wettelijke bepalingen en zonder extra betaling, tegen elk gebrek aan overeenstemming of verborgen gebreken als gevolg van een ontwerp- of productiefout in de bestelde Diensten.
Om zijn rechten te doen gelden, moet de Klant de Serviceprovider schriftelijk op de hoogte stellen van het bestaan van enige ondeugd of gebrek aan overeenstemming binnen een termijn van maximaal 2 (twee) dagen vanaf de levering van de Services.
De Dienstverlener zal de diensten die als gebrekkig worden beschouwd, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 6 (zes) dagen vergoeden, corrigeren of laten corrigeren (voor zover mogelijk).dagen nadat de serviceprovider het defect of de ondeugd heeft ontdekt. De terugbetaling zal plaatsvinden door middel van creditering op de bankrekening van de klant of door middel van een cheque die naar de klant wordt gestuurd.
De garantie van de aanbieder is beperkt tot de terugbetaling van de werkelijk door de klant betaalde diensten. De Dienstverlener kan niet verantwoordelijk of schuldig worden geacht voor enige vertraging of niet-uitvoering als gevolg van het optreden van een geval van overmacht dat gewoonlijk wordt erkend door de Franse jurisprudentie.
De Diensten die worden aangeboden via de website van de Aanbieder www.camping-leventoulou.com voldoen aan de geldende voorschriften in Frankrijk.
ARTIKEL 9 - HERROEPINGSRECHT
Activiteiten die verband houden met de organisatie en verkoop van verblijven of excursies op een bepaalde datum of in een bepaalde periode vallen niet onder de herroepingstermijn die van toepassing is op verkopen op afstand en buiten verkoopruimten, in overeenstemming met de bepalingen van artikel L221-28 van de consument. Code.
ARTIKEL 10 - BESCHERMING VAN PERSOONSGEGEVENS
De dienstverlener, die deze presentaties opstelt, voert de verwerking van persoonsgegevens uit met als rechtsgrond:
● Of het legitieme belang dat wordt nagestreefd door de serviceprovider wanneer deze de volgende doelen nastreeft:
- prospectie
- het beheren van de relatie met zijn klanten en prospects,
- de organisatie, registratie en uitnodiging voor evenementen van de dienstverlener,
- verwerking, uitvoering, prospectie, productie, beheer, opvolging van aanvragen en dossiers van klanten,
- het opstellen van akten namens haar klanten.
● Ofwel het naleven van wettelijke en regelgevende verplichtingen bij het implementeren van verwerking met het oog op:
- het voorkomen van witwassen van geld en terrorismefinanciering en de strijd tegen corruptie,
- facturering,
- Accounting.
De Dienstverlener bewaart de gegevens alleen voor de tijd die nodig is voor de operaties waarvoor ze werden verzameld en in overeenstemming met de geldende regelgeving.
In dit verband worden klantgegevens bewaard voor de duur van de contractuele relatie, verhoogd met 3 jaar met het oog op animatie en prospectie, onverminderd bewaarverplichtingen of verjaringstermijnen.
Met betrekking tot het voorkomen van witwassen en het financieren van terrorisme worden de gegevens bewaard tot 5 jaar na het beëindigen van de relatie met de Dienstverlener. Boekhoudkundig worden ze gedurende 10 jaar bewaard vanaf het einde van het boekjaar.
De prospectgegevens worden gedurende een periode van 3 jaar bewaard indien er geen deelname of registratie aan de evenementen van de Dienstverlener heeft plaatsgevonden.
De verwerkte gegevens zijn bedoeld voor geautoriseerde personen van de Dienstverlener.
Onder de voorwaarden die zijn gedefinieerd door de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Europese Verordening Gegevensbescherming, hebben individuen recht op toegang tot de gegevens die op hen betrekking hebben, rectificatie, ondervraging, beperking, overdraagbaarheid, 'wissen'.
De personen die betrokken zijn bij de uitgevoerde verwerking hebben ook het recht om zich te allen tijde te verzetten, om redenen die verband houden met hun specifieke situatie, tegen de verwerking van persoonsgegevens met als rechtsgrond het gerechtvaardigde belang van de dienstverlener., Evenals een recht. van verzet tegen commerciële prospectie.
Ze hebben ook het recht om algemene en specifieke richtlijnen vast te stellen die de manier bepalen waarop ze na hun overlijden de bovengenoemde rechten willen uitoefenen.
- per e-mail naar het volgende adres: E-mailadres
- of per post naar het volgende adres: Naam, voornaam Bedrijfsnaam Postadres vergezeld van een kopie van een ondertekend identiteitsbewijs.
De betrokken personen hebben het recht om een klacht in te dienen bij de CNIL.
ARTIKEL 11 - INTELLECTUELE EIGENDOM
De inhoud van de website www.camping-leventoulou.com is eigendom van de Dienstverlener en zijn partners en wordt beschermd door Franse en internationale wetten met betrekking tot intellectuele eigendom.
Elke reproductie, distributie, geheel of gedeeltelijk gebruik van deze inhoud is strikt verboden en kan een overtreding van vervalsing vormen.
Bovendien blijft de Dienstverlener eigenaar van alle intellectuele eigendomsrechten op de foto's, presentaties, studies, tekeningen, modellen, prototypes, enz. Die worden gemaakt (zelfs op verzoek van de Klant) met het oog op het leveren van de Diensten aan de Klant. De Klant onthoudt zich daarom van elke reproductie of elk gebruik van genoemde studies, tekeningen, modellen en prototypes, enz., Zonder de uitdrukkelijke, voorafgaande schriftelijke toestemming van de Dienstverlener die dit afhankelijk kan stellen van een financiële compensatie.
Hetzelfde geldt voor namen, logo's of meer in het algemeen elke grafische of tekstweergave van de dienstverlener of die door hem wordt gebruikt en verspreid.ARTIKEL 12 - TOEPASSELIJK RECHT - TAAL
Deze algemene verkoopvoorwaarden en de daaruit voortvloeiende operaties worden beheerst en zijn onderworpen aan het Franse recht.
Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn opgesteld in het Frans. In het geval dat ze in een of meer vreemde talen zijn vertaald, heeft alleen de Franse tekst voorrang in geval van betwisting.
ARTIKEL 13 - GESCHILLEN
Alle geschillen waartoe de aan- en verkooptransacties gesloten in toepassing van deze algemene verkoopvoorwaarden aanleiding kunnen geven, met betrekking tot hun geldigheid, interpretatie, uitvoering, beëindiging, gevolgen en gevolgen en die niet konden worden opgelost tussen de Dienstverlener en de Klant zal worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbanken onder de voorwaarden van gewoonterecht.
De Klant wordt erop gewezen dat hij in geval van een geschil in elk geval een beroep kan doen op een conventionele bemiddelingsprocedure of op een andere alternatieve methode voor geschillenbeslechting.
In het bijzonder kan hij kosteloos een beroep doen op de volgende consumentenbemiddelaar:
MEDICIJNEN:
- Toegang via internet door het daarvoor bestemde formulier in te vullen: www.medicys.fr
- Binnenkomen via e-mail: contact@medicys.fr
- Binnenkomst per post: 73, boulevard de Clichy 75009 PARIJS
ARTIKEL 14 - PRE-CONTRACTUELE INFORMATIE - AANVAARDING DOOR DE KLANT
De Klant erkent voorafgaand aan het plaatsen van zijn Bestelling op een leesbare en begrijpelijke manier mededeling te hebben gehad van deze Algemene Verkoopvoorwaarden en van alle informatie en informatie waarnaar wordt verwezen in de artikelen L 111-1 tot L111-7 van de verbruikscode. , naast de informatie die vereist is in toepassing van het besluit van 22 oktober 2008 betreffende voorafgaande informatie aan de consument over de kenmerken van huuraccommodaties in buitenhotels en in het bijzonder:
- de essentiële kenmerken van de Diensten, rekening houdend met het gebruikte communicatiemedium en de betrokken Diensten;
- de prijs van de Diensten en bijkomende kosten;
- informatie met betrekking tot de identiteit van de Dienstverlener, zijn post-, telefoon- en elektronische contactgegevens, en zijn activiteiten, voor zover deze niet uit de context blijkt;
- informatie met betrekking tot wettelijke en contractuele garanties en hun implementatiemethoden; de functionaliteiten van de digitale inhoud en, indien van toepassing, de interoperabiliteit ervan;
- de mogelijkheid om bij een geschil een beroep te doen op conventionele bemiddeling;
- informatie met betrekking tot de beëindigingsvoorwaarden en andere belangrijke contractuele voorwaarden.
Het feit dat een natuurlijke (of rechtspersoon) een bestelling plaatst op de website www.camping-leventoulou.com impliceert de volledige en volledige aanvaarding en aanvaarding van deze Algemene Verkoopvoorwaarden, die uitdrukkelijk wordt erkend door de Klant, die in het bijzonder afstand doet van om te profiteren van elk tegenstrijdig document dat niet kan worden afgedwongen tegen de serviceprovider.